SATC

SATC (sex and the city) får mig att sitta uppe halva nätterna. Jag kan bara inte gå och lägga mig innan jag sett dubbelavsnitten som börjar på 3:an kl 0.05. Även om jag har alla säsonger hemma så är det ändå inte samma sak som att se random avsnitt på tvn. Jag älskar det. Alla avsnitt har ett budskap som får en att tänka till. Plus att det är sjukt kul också! Dock stör jag sönder mig på huvudkaraktären "Carrie" som spelas av Sarah Jessica Parker.  Jag har svårt för både karaktären och SJP som skådis. 
Serien är dock sjuuukt kul och bra så jag kan bortse från hennes hemska ansiktsuttryck och hennes korta temprament! 
 
 Jag älskar hur söt dom gjort SJP i Family Guy...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback