Hemma bra men borta bäst?

Kom precis hem efter en mysig kväll med Jennifer och Joy som innehöll allt från kaffe, cola och chips till porrsurfning. Tänkte skriva "galna vänner jag har" men insåg precis att det är Jennifer som är galen, inte joy. Har haft det supertrevligt i alla fall och nu är jag rastlös, än en gång. Klarar inte av att vara hemma. Känns så instängt här i lilla Moheda. Därför söker jag tröst i Växjö hos vänner så länge. Men planen är att lämna Sverige så snart som möjligt för gott!
En kul(?) grej som Jennifer sa till mig innan var att hon ville betala mig för att ligga med hennes kompis.. Hon tog dock tillbaka det ganska snabbt eftersom hon tyckte synd om hennes kompis. Haha. Men WTF?! Hur ser den där kvinnan mig egentligen? Vad fasen är jag i hennes ögon? Okej att det har gått utför med mig efter gymnasiet men så jävla illa är det inte. SÅ desperat efter pengar blir jag aldrig! Hint hint till killen som stalkar mig och vill betala 10 000 för att få ligga. Kan man inte anmäla sånt förresten? Hmm.. Något att tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback