Funderingar

Något jag tänkt på som nybliven singel (wihoooo) är hur stort allt blir på fejjan efteråt. Först så frågar allt möjligt folk vad som har hänt hit och dit och sen ska det puffas från gud vet vilka och sen ska det skrivas på fb hela jävla tiden. Jag blir så sjukt irriterad på folk som inte kan fatta en hint. Svarar man inte så KANSKE man inte vill snacka? OCH bara för att man snackar med någon betyder inte det att man vill ligga med personen? Bara för att man är singel så betyder inte det att alla man snackar med på fejjan vill man ligga med. NEJ NEJ OCH ÅTER NEJ FOLK! Bara för att man är singel betyder inte det att man letar efter ett förhållande eller ens vill träffa någon. Det fanns en anledning till att jag blev singel, för att jag vill vara det. I alla fall ett tag. 
En anledning till varför folk håller på också är kanske för att dom tror man är lätt, men det borde dom väl fatta att man inte är när man kaxar mot dom och absolut rå-dissar dom.. Jag loggar ut från fb på min mobil när jag går och lägger mig och har fått göra i ungefär en vecka för annars blir jag väckt av folk (och med folk menar jag alltså dunderkåta killar) som spammar en med meddelanden. 
Ja, det var typ detta jag ville ha sagt. 
Nu blir det sängen. Hejdå Facebook och Godnatt bloggen
(avslutar hatinlägget med lite kärlek och en crazy bild på en crazy lady)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback