Fräschast i stan

Har hunnit med en liten promenix och en dusch. Fråga Olle har jag också hunnit kolla på lite :) Ikväll blir det inget satc för mig inte! Ställer klockan imorgon för att ta tag i hushållssysslor, lame. Måste hinna med en buss till stan så jag får pussa lite på mina finisar också. Utgång imorgon förhoppningsvis, sen spenderas helgen i ljungby med min barndomsvän. Inflyttningsfest stod på schemat där tror jag. Fullspäckad helg. 
Hur i helvete kan jag vara så uppbokad och ha så mycket att göra när det ändå känns som att jag inte har något liv och att jag har huuur mycket tid som helst. Det går inte riktigt ihop sig va.... Aja, bjussar på en halvnaken, nyduschad Anka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback