Är det ett skämt?

Hade världens mest oseriösa teorilektion idag. Slösade bort 2 HELA TIMMAR av mitt liv på att sitta och kolla på bilar som kör in i hus och kör på andra bilar, detta skulle tydligen vara roligt? Vad lär man sig av det? Det undrar jag. Såhär kunde det låta för att ta ett exempel: Så vi människor är alltså dagsvarelser, det betydde? att.... vi..... ser..... bättre..... i........... dagljus ja än i mörker. Suck, suck och suck! Det enda positiva med detta är att jag nu fattat att jag inte är 5 år och att jag faktiskt bara har 2/3 kvar av kursen....Är det någon som känner igen sig? Någon som tycker att teorikursen är för efterblivna 10-åringar? 
Nu blir det kaffe, puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback