Älskar vi killarnas svettlukt?

Den här diskussionen har jag och mina vänner haft några gånger:
Om vi kvinnor attraheras av männens svettlukt och varför? 
Är man till exempel tillsammans med en kille så tycker man oftast aldrig att människan luktar äckligt, alltså svettäckligt. Det är snarare tvärt om, att vi dras till svettlukten. Jag kan bara svara för mig själv och jag kan säga att det hänt mig 1 eller max 2 gånger att jag blivit attraherad av svettlukten, men då måste jag ju säga att killen(arna) var smoooooking hooooot! haha. Så jag tror att det beror på hur attraherad du är av personen och hur kääääär du är i killen. I vissa fall kanske man aldrig ens känner när personen luktar svett och i andra fall (mitt, haha) så känner du lukten men attraheras av det.
Lite konstigt kanske och lite äckligt också.. Men jag tror att det är den fysiska dragningskraften som avgör det hela. 
Det var vad jag har gått och tänkt på idag! Haha.
Sjukt kul att få så mycket respons på mitt hatinlägg till dunderkåta killar också! Det uppskattas :)
SPAANK YOU! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback