Busy couple of days!

Helgen har varit bra, bortsett från den hemska baksmällan jag drabbades av i lördags. Tåg upp till stockholm i 3 och 1 halv timme gjorde inte saken bättre heller. Kom hem sent i söndags och igår spenderades dagen i stan med avslutning i domkyrkan för en liten julshow, mysigt :) Idag har jag köpt lite julklappar och kollat på mysteriet på greveholm. Heerreguuud så mycket bättre det är än detta årets alltså! KLASS SKILLNAD! Känns som målgruppen för julkalendern blir yngre och yngre för varje år. Och jag säger inte detta för att jag blir äldre ;) haha, jag har faktiskt kollat på detta nu med ett objektivt synsätt och kommit fram till att det verkligen var bättre förr ;) Skådisarna är bättre, skämten, manuset, trovärdigheten.. Ja, allt var bättre helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback